Pamiętnik insta zołzy

Pamiętnik insta zołzy lub inaczej insta grubaska ponieważ będzie to miejsce "dokumentowania" mojej walki o lepszą siebie 


 To uczucie gdy do diety i ćwiczeń zabierasz się od 2 lat bez skutku. Mimo wielu startów nie nie kończyłam tego co zaczęłam. W sumie na co liczyłam? Na sukces z moją miłością do słodyczy? Ahh, Patka śmieszna jesteś! 

 Niby motywacja jest bo przecież na instagramie tyle dziewczyn prowadzi wręcz idealne profile. Ja też tak chce! A to już nie takie łatwe, cięzko zrobić dobre zdjęcie będąc insta grubaską. 
Nóżka do przodu, brzuch wciągnięty i ramie odchylone do tyłu to już norma przy każdym zdjęciu. 

A jak by tak skończyć pozować, wziąć się w garść i zmienić siebie? To brzmi jak plan! 
Ale Patka nie zapominaj! Będzie Cię to kosztowało dużo wysiłku, litrów wylanego potu, godzin spędzonych na ćwiczeniach oraz systematyczności i wytrwałości. Jesteś pewna że warto się tak poświęcać dla kilku fotek dodanych na social media? Zastanów się! 

Ja już to przemyślałam i nie dla kilku fotek ale dla zdrowia, lepszego samopoczucia, pewności siebie! A dobre zdjęcia niech będą skutkiem ubocznym


Zapraszam na bloga z mojej walki i nie tylko! Bo zmiana siebie na lepsze to nie tylko sport i dieta 

Komentarze